Citroën ima na svom Facebook računu objavljen novi gif: veliko srce koje marka namjenjuje baš svakom svom obožavatelju nakon što je premašila granicu od 10 miliona obožavatelja na Facebooku širom cijelog svijeta! Kako se može zahvaliti potpuno svima? Tako što im predlaže da saznaju koji obožavatelj najviše znači Citroënu uz pomoć linka koji korisnika automatski preusmjeri … do profila osobe koja je na nju kliknula. Na takav originalan način želi pokazati da je svaki obožavatelj podjednako bitan. Poruku možete pogledati na: https://www.facebook.com/Citroen.France/posts/1319146894826278

Marka Citroën je do danas na svim svojim društvenim mrežama širom svijeta okupila već više od 13 miliona obožavatelja.

Citroën je premašio granicu od 10 miliona obožavatelja na Facebooku i time ponovno dokazao da održava tijesne veze sa svojom zajednicom na društvenim mrežama. Marka je uspela ove tijesne veze svakodnevno očuvati zahvaljujući raznim animacijama koje objavljuje na Facebooku:

  • Prva prezentacija vozila u formatu Facebook Immersive Canvas u Francuskoj za model E-MEHARI.
  • Izrada Facebook stranice koja je bila namijenjena posebno za novog C3 i na kojoj su tokom razdoblja lansiranja svakodnevno objavljivane djelatnosti modela.
  • Prvi 100-procentni mobilni konfigurator za automobile na Facebooku s novim C3.

Marka je uspjela učvrstiti povezanost sa svojim korisnicima kada je premijerno na svijetu lansirala ugrađenu i povezivu kameru za novog C3. Sa kamerom ConnectedCAM CitroënTM, koja je ugrađena na gornjem dijelu vjetrobranskog stakla, Citroën poziva putnike da svoje fotografije i video snimke objavljuju na društvenim mrežama i podijele ih sa ostalima!

Citroën je do danas okupio već 10 miliona obožavatelja! Ova simbolička granica svjedoči o nadasve dinamičkom usponu marke. Citroën je većinu obožavatelja okupio u Brazilu, Italiji i Francuskoj. Zajednici su se nedavno pridružili Tajvan i Hong Kong, čime je broj Citroënovih Facebook stranica po cijelom svijetu narastao na 79.
Ovom prilikom se Citroën želi zahvaliti svakom pojedinom obožavatelju. Na njegovoj Facebook stranici je od sada prikazano kucajuće srce koje nudi iznenađenje svakom ko na njega klikne, jer ga preusmjeri do njegovog računa.

To možete pogledati na internetskoj stranici: https://www.facebook.com/Citroen.France/posts/1319146894826278

Marka je do danas na svim svojim društvenim mrežama širom svijeta okupila već više od 13 miliona obožavatelja.

Marka Citroën
Citroën je međunarodna tržišna marka automobila za širok krug potrošača. Marka koja još od 1919. godine teži optimizmu, a odlikuje se kreativnošću i smjelošću. Zasniva se na vrijednostima koje omogućuju kupcima dobar osjećaj i daje nove odgovore na pitanja svakog razdoblja. Danas se Citroën obnavlja sa modelima koji su koncentrirani na dizajn, komfor i tehnološku inteligenciju, a uz to i na pregledne usluge za klijente, što se reflektira na internetskoj stranici na mjestu za izražavanje mišljenja Citroën Advisor. Citroën ima više od 10.000 prodajnih mjesta i servisnih radionica u 90 država, a u 2015. godini prodao je više od 1,1 miliona vozila. Osvojio je i osam naslova svjetskog prvaka među konstruktorima na WRC prvenstvu, a 2016. godine marka je osvojila i treći uzastopni naslov svjetskog prvaka među konstruktorima na WTCC prvenstvu.

CITROËN i digitalno reklamiranje

Marka Citroën, koja u oblasti digitalnog reklamiranja važi za pravog pionira, do danas je na svim svojim društvenim mrežama širom svijeta okupila već više od 13 miliona obožavatelja. Marka nastoji još više poboljšati korisnička iskustva na internetu, zato je nedavno pripremila više originalnih digitalnih inicijativa kao što su: