S modelom C3 Aircross Citroën nastavlja svoju ofenzivu u B segmentu. Dijeli isti jezik dizajna i filozofiju kao i C3, nastojeći ponuditi kupcima jedinstveno iskustvo udobnosti u vozilu i svu opremu koju očekuju. C3 Aircross doživio je radikalan redizajn i prelazi u novu dimenziju sa snažnijim karakterom, više unutrašnjeg prostora (do 7 sjedala) i širim izborom motora, dok i dalje nudi isti nivo udobnosti u vozilu. Najnovija izvedba, u kombinaciji s vrlo konkurentnom cjenovnom pozicijom, također je u potpunosti u skladu s očekivanjima tržišta.
Moderan i usklađen koncept dizajna. Novi C3 Aircross sadrži elemente najnovijeg jezika dizajna marke Citroën, koji su prvi put predstavljeni na konceptu Oli i ušli u serijsku proizvodnju s modelom C3. Njegov dizajn prožet je najnovijim identitetom marke Citroën i smjernicama dizajna. Vertikalni prednji kraj ponosno nosi najnoviji Citroën logo i prepoznatljiv svjetlosni potpis podijeljen u tri svjetlosna segmenta. Ultra moderan stil također naglašava kvalitet i pažnju na detalje s motivom dvostruke strelice koji se koristi na nekim elementima. Osim što je Citroën u svoj najnoviji model uvrstio spomenute grafičke elemente, poigrava se i percepcijom siluete i dodacima za individualizaciju izgleda, koji skreću našu pažnju s vertikalnih linija modela i fokusiraju je na dvobojni krov i Colour Clips umetke na braniku i zadnjoj ugaonoj stijeni koje kupci mogu promijeniti prema vlastitom ukusu i tako oživjeti izgled svog vozila C3 Aircross.
SUV s izražajnijim karakternim potezima. C3 Aircross preuzima karakteristike SUV-a s visokim i horizontalnim poklopcem motora, širokim branicima i efikasno zaštićenim blatobranima koji okružuju velike točkove promjera 690 mm.
Kompaktni SUV sa sedam sjedala. Novi C3 Aircross porastao je za nekoliko centimetara, tako da sada ima 4,39 metara dužine i time nudi još više prostora u unutrašnjosti. Uravnotežene proporcije karoserije otkrivaju vrlo dugačak međuosovinski razmak, koji se smatra najdužim u uvoj kategoriji. Tako putnicima na stražnjim sjedalima nudi još više prostora za noge. Drugi element koji je omogućila veličina C3 Aircrossa je oblik zadnje ugaone stijene, zahvaljujući kojoj je stražnji dio dobio dinamičan i okomit stav, a istovremeno pruža dosta prostora za putnike u trećem redu. Ovo je važna inovacija u ovom segmentu jer vozilo može udobno prevesti sedam putnika zahvaljujući dva sjedala koja se preklapaju u prtljažnik. C3 Aircross ima brojne prednosti koje olakšavaju svakodnevni život porodica i osiguravaju izuzetno fleksibilnu upotrebu. Unatoč tome, C3 Aircross ostaje veoma kompaktan, tako da s njim možete bez problema voziti malim gradskim ulicama i bez problema ga parkirati. C3 Aircross praktičan je, svestran i uvjerljiv SUV koji u potpunosti olakšava život.
Povoljna multienergetska ponuda. Najnoviji B-SUV opremljen je istom konstrukcijskom platformom Smart Car marke Citroën kao i limuzina s petoro vrata C3 i koja je od samog početka bila optimalno dizajnirana za električni pogon. To znači da C3 Aircross nudi rješenje za izazove energetske tranzicije, jer pored klasičnog motora s unutrašnjim izgaranjem po prvi put nudi i hibridni pogon koji olakšava pristup elektrifikaciji i koji zbog svoje svestranosti , idealan je za ovaj tip karoserije. Osim toga, od sada će biti dostupan i s pristupačnim 100 % električnim pogonom i proizvodit će se u Evropi.
Bezbrižnost u putničkoj kabini. Uz siluetu SUV-a, C3 Aircross je dobio i podignuto podvozje za više sigurnosti u vožnji i lakši ulazak u vozilo, a vozač ima viši položaj za vožnju što mu omogućava bolju vidljivost. Sve to pridonosi dobrobiti u vozilu, što je još jedna karakteristika modela C3 Aircross. Kao i limuzina C3 s petoro vrata, novi C3 Aircross stavlja udobnost na prvo mjesto i ima svu opremu i tehnologije koje očekuju kupci na ovom tržištu.
Prelazom u novu dimenziju Citroën će predstaviti najnoviju viziju kompaktnog SUV-a na evropskom tržištu s potpuno novim vozilom C3 Aircross, koje će u prodaju krenuti od ovog ljeta. U 2020. godini prodaja vozila u B-SUV segmentu u Evropi premašila je prodaju limuzina s petoro vrata B-segmenta. Na tržištu koje je postalo izuzetno konkurentno, svake godine se bilježi više od 2 milijuna registracija. Citroën je u ovaj segment tržišta ušao 2008. godine s modelom Citroën C3 Picasso. U to vrijeme B-SUV segment zapravo još nije postojao, ali Citroën je već nudio vozilo s podignutim vozačevim sjedalom i prostranom unutrašnjosti, odnosno funkcionalno vozilo jedinstvenog karaktera. Naziv Aircross pojavio se 2017. godine s modelom C3 Aircross, koji je zadržao uzornu praktičnost prethodnih modela i dodao karakteristike pravog avanturista. Sredinom 2024. Citroën će predstaviti novi C3 Aircross koji je u potpunosti redizajniran kako bi ispunio očekivanja porodica. Dobio je potpuno nove dimenzije, snažan i ekspresivan stil, više prostora u udobnoj unutrašnjosti i modularna rješenja za prijevoz do sedam osoba, sisteme povezivanja i elektrificiranu ponudu koja će uključivati hibridnu i 100 % električnu izvedbu.