Novi C4 i C4 X s najimpozantnijim stilom do sada pružaju jedinstvenu udobnost

  • Novi C4 je živahniji i elegantniji nego ikad, dok se novi C4 X predstavlja kao elegantni fastback s prostranim interijerom. Oba će biti dostupna početkom 2025.
  • Od početka lansiranja u Bosni i Hercegovini, ukupno je prodano 323 vozila modela C4 i C4 X.
  • Izgled oba modela je radikalno promijenjen, ali ipak je zadržao drskost prvobitnog koncepta i stekao jednostavniji i skladniji dizajn.
  • Obnovljeni prednji dio, koji je isti za oba modela, preuzima novi identitet brenda Citroën i odražava još veću snagu i suvremenost. U istom duhu, transformiran je i zadnji kraj koji će, nakon ovog redizajniranja, osigurati novom C4 fluidniji i uravnoteženiji položaj na cesti.
  • Nova sjedala Citroën Advanced Comfort® i nova 7-inčna instrument tabla doprinose udobnosti u vozilu jedinstvenoj u ovom segmentu i pružaju osjećaj opuštenosti bez obzira na vrstu putovanja.
  • Citroën u Evropi potvrđuje svoju čvrstu predanost jednostavnoj i pristupačnoj elektrifikaciji. Pored električnih pogonskih agregata koji su pokazali svoju pogodnost i konkurentnost, uvodi i hibridne varijante koje su ne samo efikasne već i svestrane. Na određenim tržištima će biti dostupna i verzija s klasičnim benzinskim motorom.

Citroën je ovogodišnji Salon automobila u Parizu iskoristio za svjetsku premijeru novih C4 i C4 X modela, kojima će potpuno obnoviti svoju ponudu limuzina s petoro vrata u C segmentu. Ovim potezom brend nastavlja sa svojom nevjerojatnom dinamikom. Citroën je u jednoj godini obnovio svoju paletu lakih komercijalnih vozila, nadogradio modele Berlingo i SpaceTourer, promijenio imidž B segmenta novim C3 i C3 Aircross i priprema se za lansiranje dva značajna modela C segmenta.

C4 i C4 X prolaze kroz radikalnu promjenu, stječu zrelost i karakter, a istovremeno se oslanjaju na svoje historijske prednosti, kao što su udobnost i prostornost u unutrašnjosti. U svojim segmentima zadržali su izvorni identitet, koji proizlazi iz koncepta različitih automobilskih univerzuma, a istovremeno su promijenili svoj stav zahvaljujući većoj fluidnosti, ravnoteži i homogenosti. Na taj način, Citroën ispunjava očekivanja kupaca u tom segmentu koji traže više jednostavnosti, intenziteta, suvremenosti i snage u modelu poznatom po izuzetno stabilnoj poziciji na cesti. Oba modela imaju promijenjen prednji kraj koji otkriva najnoviji logotip i novi identitet brenda. Na modelu C4 također je promijenjen zadnji kraj, kako bi postao fluidniji i stabilniji, dok je C4 X zadržao svoj vrlo atraktivan oblik fastback.

Navedene stilske promjene dopunjuje poboljšana udobnost u vozilu, koju omogućuju nova redizajnirana Citroën Advanced Comfort® sjedala i nova digitalna 7“ instrument tabla koja se pridružuje 10“ ekranu na dodir. Ove karakteristike nadopunjuju Citroën Advanced Comfort® ovjes, puno prostora na svim sjedalima i gotovo 20 tehnologija za pomoć u vožnji koje su zaista korisne u svakodnevnoj vožnji. Jasno je da je putovanje u C4 ili C4 X mirno iskustvo koje ne nudi nijedan drugi model na tržištu.

U Evropi, ovu promjenu prati paleta motora koji potiču elektrifikaciju, omogućavajući potrošačima da smanje emisije CO2 i optimiziraju osobne troškove. Osim testiranih električnih varijanti sa 100 i 115 kW, kupci će moći birati između novih izvedbi Hybrid 100 i 136. Na određenim tržištima će biti dostupan i 1,2-litarski PureTech 130 EAT8 benzinski motor koji će ponuditi prilagođeno rešenje za individualne potrebe.

Novi C4

1. DIZAJN: ODRŽAVANJE ODVAŽNOSTI I POJEDNOSTAVLJENJE

Moderniji i pročišćeni prednji kraj

Oba modela, C4 i C4 X, predstavljaju se u svom segmentu s posebnim konceptom, jer spajaju privlačnu kombinaciju različitih stilskih zapovijedi:

  • Svojim uzdignutim i odlučnim stavom, novi C4 kombinuje dinamiku limuzine s petoro vrata, slične kupeu, sa sofisticiranim dizajnerskim potezima SUV-a.
  • C4 X kombinuje eleganciju i fluidnost fastback izvedbe, sofisticiranost prostrane limuzine s četvoro vrata i stav SUV-a.

Ovdje vrijedi princip: sve što je nepotrebno treba ukloniti da bi se uspostavila ravnoteža. Novi Citroën C4 i C4 X su iskoristili prednosti svoje prepoznatljive siluete i time sebi kreirali novi put prema većoj modernosti, karakteru i zrelosti. Cilj obnove prednjeg i zadnjeg kraja (kod modela C4) bio je pojednostaviti, ojačati i strukturirati cjelinu, čime se osigurava veća opća homogenost modela i zadovoljavaju očekivanja kupaca ovog segmenta.

Prednji dio je pretežno inspirisan OLI konceptom iz 2022. godine i obuhvaća novi logotip marke koji se ponosno i raskošno nalazi u sredini redizajnirane ukrasne maske, što daje automobilu odlučniji izgled na cesti. Poklopac motornog prostora je, međutim, zadržao originalne linije, ali je istovremeno malo prilagođen kako bi mogao da prikaže logotip dvostruke strelice sa završnom obradom u srebrnoj boji za više elegancije i sofisticiranosti.

Tanki i elegantni LED farovi imaju svojstveni svjetlosni potpis podijeljen na tri horizontalna segmenta, koji osiguravaju neposrednu prepoznatljivost iz daljine. Kada se približimo dnevnim svjetlima odmah uočavamo precizno oblikovane lamele i centralni dekorativni element, što dokazuje da su modernizovani i procesi dizajna i proizvodnje. Prednji LED pokazivači smjera su ugrađeni direktno u donji dio svjetlosnog potpisa.

Ovaj razvoj nije samo estetski. Svaki element je dizajniran u bliskoj suradnji sa stručnjacima za aerodinamiku radi optimizacije efikasnosti, što je dokazano vertikalnim elementom na obodu prednjih svjetala koji usmjerava protok zraka i stavlja značaj energetske efikasnosti u središte razvojnog pristupa.

Prednji branik je ukrašen suvremenom ukrasnom rešetkom koja se uzdiže iznad završnog elementa poput SUV-a u Mercury boji na izvedbama YOU i PLUS ili u Silver Chrome boji na izvedbi MAX. Prednji kraj je vrlo strukturiran, izražava moćan temperament vozila i privlači pogled vertikalnim linijama, među kojima se nalazi najnoviji logotip marke.

U ukrasni rešetki branika nalaze se Color Clips umetci u boji Pure Black ili Gold Satin koji ističu novu strukturu i samopouzdanje prednjeg kraja. Osim toga, vozilo je nježno oživljeno bojama.

Povećana fluidnost: nove aerodinamične felge i poboljšana bočna zaštita

Nove 18“ felge AMBER napravljene su od dva dijamantna materijala i imaju preciznu obradu za savršenu kombinaciju estetike i funkcionalnosti. Njihov aerodinamični oblik ne samo da je privlačan za pogled, već i doprinosi boljoj energetskoj efikasnosti.

Bočni zaštitni elementi izgledaju profinjenije nakon redizajna. Njihov fluidni dizajn vizuelno produžava siluetu vozila i daje mu dinamičniji izgled. Zaštite se harmonično uklapaju u ukrasnu masku zahvaljujući Color Clips umetcima u boji koji se horizontalno protežu po zadnjem kraju vozila, daju mu osobni pečat i svjedoče o jedinstvenim mogućnostima dizajniranja.

Elegantniji zadnji kraj za stabilnije ponašanje vozila C4 na cesti

Ključne riječi stila zadnjeg dijela novog Citroëna C4 su jednostavnost i preglednost, pa u njegovom dizajnu nije bilo mjesta za nepotrebne komplikacije i sačuvani su samo bitni elementi. Vezni element između donjeg dijela C-stupa i zadnjih svjetala je profinjeniji i čvršći, što pridonosi ukupnoj aerodinamičkoj efikasnosti vozila C4. Zadnja svjetla, koja su ključni elementi ovog sklopa, vizuelno se uklapaju u prednji kraj vozila, dok istovremeno vizuelno produžuju zadnji kraj vozila i učvršćuju njegovu poziciju na cesti. Ukrasna letvica u sjajnoj crnoj boji između zadnjih svjetla pruža još više estetske privlačnosti i služi kao pozadina legendarnom natpisu Citroën.

Kod novog modela C4 X nije bilo potrebno značajno mijenjati zadnji dio. Poklopac prtljažnika s blago prema naprijed nagnutim vertikalnim dijelom naglašava dinamiku vozila. Zadnja LED svjetla usklađena su s prednjim farovima i na neki način okružuju otvor prtljažnika, a novi logo ispunjava cjelinu svojim pečatom.

Dvije nove boje u paleti

Modeli C4 i C4 X nisu promijenili samo svoj stav, već i izgled. Ponudi su se pridružile dvije nove boje. Pored nedavno predstavljene Eclipse plave s prekrasnom dubinom, Elixir crvene, Okenite bijele i Perla Nera crne (perla boja), u ponudi će biti svijetla i elegantna Manhattan zelena, puna energije, te smirena i moderna Mercury siva.

Osim toga, karoserija s krovom u drugoj boji i dalje je dostupna uz nadoplatu za drugačiji i ekskluzivni dodir. Ova završna obrada naglašava dinamične linije ova dva modela i nudi luksuzniji izgled.

»Novi Citroën C4 i C4 X predstavljaju vrlo važan korak u razvoju našeg dizajnerskog jezika. Osim što su sofisticirano elegantni, mogu se pohvaliti snažnijim temperamentom i atletski oblikovanim stavom, što je potvrda naše odlučnosti da se i dalje ističemo iz gomile. Prednji farovi oštrog dizajna i LED tehnologije nisu samo garancija odlične vidljivosti, već i izraz dinamike i kvalitete. Na zadnjem dijelu, jednostavnost se susreće s vizualnom stabilnošću, budući da svaki element na svoj način doprinosi izdržljivosti. Zadnja svjetla isklesanog dizajna nisu samo jednostavni ukrasi, već odražavaju unutrašnju snagu novog C4, u skladu s pionirskim duhom konceptnog automobila OLI.« – Pierre Leclerc, direktor dizajna Citroën

Novi C4 X

2. NENADMAŠNA OPUŠTENOST: KAO NIGDJE DRUGDJE

Novi C4 i C4X nude nenadmašno iskustvo vožnje u kojem je sve fokusirano na dobrobit putnika.

Pobjednička kombinacija: Citroën Advanced Comfort® ovjes i nova sjedala

Advanced Comfort® sjedala su redizajnirana kako bi pružila više udobnosti u unutrašnjosti. Vizuelnu udobnost pruža tapecirani izgled sjedala koja pozivaju putnike da se udobno smjeste i pripreme za put. Udobno sjedenje osigurava 15 mm deblja pjena koja putnicima pruža mekoću odmah po ulasku u vozilo. Dinamičniju udobnost pružaju teksturirana pjenasta podloga i sloj visoke gustoće u sredini sjedala, koji osigurava ugodnije iskustvo vožnje čak i na velikim udaljenostima. Udobnost cijelog tijela ni po čemu ne zaostaje, jer sjedala imaju poboljšanu potporu, a vozač može podesiti čak i visinu i lumbalnu potporu.

U kombinaciji s Advanced Comfort® ovjesom, sjedala pružaju potpunu udobnost i svako putovanje pretvaraju u nježno, umirujuće iskustvo u pravoj čahuri. Ova tehnologija radi u kombinaciji s progresivnim hidrauličkim graničnicima koji apsorbiraju nepravilnosti na cesti i pružaju osjećaj letećeg tepiha. To je veliki napredak u odnosu na klasične sisteme ovjesa, koji osigurava opušteniju vožnju i pojednostavljuje boravak u vozilu.

Najnovija generacija infotainment sistema i nova 7“ digitalna instrument tabla

U izvedbi MAX, iza volana je ugrađena potpuno nova instrument tabla od 7 inča visoke rezolucije. Ova inovacija poboljšava percipiranu kvalitetu unutar vozila C4 i C4 X s modernim grafičkim korisničkim sučeljem koje nadopunjuje 10“ ekran na dodir. Digitalna instrument tabla dizajnirana je za optimalno čitanje podataka i intuitivan prikaz informacija. Dopunjena je ekranom u visini očiju u boji, koji prikazuje bitne informacije, osigurava manje naprezanje očiju i poboljšava sigurnost. Volan je ukrašen novim logotipom brenda Citroën.

C4 i C4 X nude najnoviju generaciju infotainment sistema sa 3D navigacijskim sistemom za glatku, brzu i ergonomsku upotrebu. Potpuno intuitivno sučelje radi u kombinaciji sa 10-inčnim ekranom visoke rezolucije, a korisnici ga mogu prilagoditi i pomoću »widgeta«. Potonji omogućavaju brz pregled aplikacija i sadržaja na ekranu na dodir vozila. Sučelje je također opremljeno prepoznavanjem govora, digitalnim asistentom kojeg putnici u vozilu mogu »aktivirati« komandom »Hello Citroën« i koji razumije njihove riječi, odgovara na pitanja i izvršava glasovne komande. U putničkom prostoru više nema kablova, jer je moguće bežično povezati pametni telefon sa 10-inčnim ekranom na dodir visoke rezolucije. Sistem se može jednostavno nadograditi "over the air" ažuriranjima.

Tehnologije za opušteno korištenje

Novi C4 i novi C4 X dobili su čak 20 naprednih sistema za pomoć u vožnji (ADAS), koji povećavaju sigurnost u prometu automatskim tehnologijama poput senzora i kamera:

  • Automatsko kočenje u nuždi (Active Safety Brake) intervenira kada otkrije opasnost od sudara i automatski koči vozilo kako bi spriječio nesreću. Radi danju i noću i prepoznaje razne prepreke, uključujući pješake i bicikliste.
  • Upozorenje na sudar pri brzinama od 30 km/h ili više upozorava vozača na potencijalnu opasnost od sudara s vozilom ispred i omogućava mu da brzo reagira.
  • Sistem za pomoć vozaču na autocesti (Highway Driver Assist) kombinira adaptivni tempomat i upozorenje o napuštanju vozne trake i djeluje kao sistem poluautomatizirane vožnje nivoa 2, dopuštajući vozaču da potpunu kontrolu nad vožnjom preda vozilu, dok vozač mora zadržati kontrolu i biti oprezan.
  • Adaptivni tempomat s funkcijom Stop & Go prilagođava brzinu prema vozilu ispred, održava sigurnu udaljenost te čak zaustavlja i ponovno pokreće vozilo bez intervencije vozača.

Osim toga, novi C4 i novi C4 X nude i sistem za nadzor mrtvog ugla, sistem upozorenja na napuštanje vozne trake, sistem upozorenja na pauzu u vožnji, sistem upozorenja na nepažnju vozača, automatsko prebacivanje dugih svjetala i napredni sistem za prepoznavanje prometnih znakova i preporuku brzine...

Bolja vidljivost također je važan izvor udobnosti, zbog čega oba modela nude:

  • Prikazivač u visini očiju u boji prikazuje ključne podatke o vožnji u boji direktno u vidnom polju vozača, tako da u svakom trenutku može pratiti što se dešava na cesti.
  • Kamera za pomoć u vožnji unazad s Top Rear Vision funkcijom se aktivira prilikom prebacivanja u brzinu za vožnju unazad i prikazuje sliku područja iza vozila od 180 stupnjeva na ekranu na dodir, zajedno s oznakama u boji koje upozoravaju na prepreke u blizini.
  • Sistem Vision 360 pruža pogled od 360 stupnjeva na vozilo i njegovu okolinu, koji se ažurira u hodu, pomažući vozaču da izvodi manevre pri maloj brzini.

Prostrana unutrašnjost

Novi C4 i C4 X su naravno zadržali sve karakteristike arhitektonske udobnosti koju od njih očekujemo.

Novi C4 utjelovljuje suštinu svestrane kompaktne limuzine s praktičnim vanjskim dimenzijama i prostranom unutrašnjosti:

  • Međuosovinski razmak od 2670 mm, koji pruža 198 mm prostora za koljena na zadnjim sjedalima, najbolji je u klasi.
  • Spoljašnja širina od 1800 mm omogućuje udobno sjedenje troje putnika na zadnjim sjedalima, pri čemu im je na raspolaganju 1380 mm širine u predjelu ramena i 1440 mm u predjelu laktova.
  • Prtljažnik od 380 litara s niskim i ravnim utovarnim pragom (715 mm) te ravnim stranicama omogućuje optimalno korištenje prostora.
  • Pod prtljažnika u dva nivoa pruža čak 1250 litara maksimalne zapremine kada se preklopi zadnja klupa.
  • Unutrašnjost je upotpunjena bočnim kukama za vješanje torbi i otvorom za transport dugih predmeta.

Novi C4 X predstavlja izvanrednu kombinaciju elegantnog dizajna i pragmatične funkcionalnosti, zadržavajući prednosti arhitekture dizajnirane za udobnost i estetski izgled. U sažetku:

  • Prostor za koljena u 2. redu: 198 mm za vrhunsku udobnost u ovoj klasi automobila.
  • Nagib naslona: 27 stupnjeva za opušteno sjedenje.
  • Širina vozila: 1800 mm za prijevoz tri osobe jedna pored druge.
  • Širina u visini laktova na zadnjim sjedalima: 1366 mm i širina lakta: 1440 mm za mnogo privatnog prostora.
  • Prostrani prtljažnik još je jedna velika prednost, bez obzira na tip motora:
    • Zapremina prtljažnika: 510 litara, što zadovoljava potrebe poslovnih korisnika i rent-a-car kompanija.
    • Maksimalna širina u prtljažniku: 1010 mm između blatobranskih koševa za lakši utovar.

3. MOTORI: PONUDA PRILAGOĐENA POTREBAMA

Promoviranje jednostavnog i pristupačnog elektrificiranog rješenja u Evropi

Novi C4 i C4 X izvrsni su primjeri Citroënova odgovora na izazove energetske tranzicije. Nude efikasne elektrificirane verzije koje pomažu kupcima da prebacuju na električnu energiju kada im je potrebna.

  • Stilski redizajn novih C4 i C4 X također će biti prava prilika za predstavljanje verzija Hybrid 136 i Hybrid 100, koje su nedavno lansirane ove godine za oba modela. Kupcima nude pristupačno, jednostavno i svestrano rješenje.
  • Ponudu će upotpuniti električni modeli snage 110 kW i 115 kW koji nude domet od 355 km i 415 km za model C4 i 360 km i 425 km za model C4 X*, a odabirom manjeg baterija u kombinaciji sa brzim punjenjem, smanjuje troškove, težinu i potrošnju energije, a istovremeno omogućava lako prelazak na veće udaljenosti.

*Preliminarni podaci prema WLTP, trenutno u procesu homologacije.

Na nekim će tržištima klasična ponuda biti dostupna i s 1,2-litarskim PureTech 130 EAT8 motorom, koji nudi dinamično i glatko iskustvo vožnje sa 130 konjskih snaga i 8-stupanjskim automatskim mjenjačem.

Hibridna 48-voltna tehnologija: jednostavnost, svestranost i niska potrošnja

Citroën uvodi dva različita nivoa snage. Hybrid 136 bit će dostupan za oba modela, odnosno novi C4 i novi C4 X, dok će Hybrid 100 biti dostupan samo za novi C4. Tehnologija pomaže držati troškove pod kontrolom značajnim smanjenjem potrošnje goriva i emisije CO2 za oko 20 %. Ovo je posebno pogodno za vozače u gradovima gdje se procjenjuje da se polovina svih putovanja može obaviti u električnom načinu rada, čime se smanjuje ugljični otisak i tekući troškovi.

S obzirom na to da se ova vrsta tehnologije ne mora puniti na stanici za punjenje, njena upotreba je posebno jednostavna i osigurava miran san. Udobnost vožnje također je osigurana, posebno zbog automatske kontrole oba motora, električnog i s unutrašnjim izgaranjem, koji se bez intervencije vozača prilagođavaju uvjetima vožnje. Jednostavnost korištenja i mogućnost punjenja baterije tokom faza usporavanja čine ova vozila posebno prikladnima za svakodnevnu gradsku vožnju.

U izvedbi Hybrid 136, trocilindrični motor zapremine 1199 cm3 razvija 136 konjskih snaga (100 kW) pri 5500 okr/min i 230 Nm okretnog momenta pri 1750 okr/min. Turbokompresor varijabilne geometrije i zupčasti remen doprinose njegovim performansama i izdržljivosti. Motor ispunjava zahtjeve Euro 6.4 standarda i radi po Millerovom ciklusu, tako da ima optimiziranu termičku efikasnost, što smanjuje emisiju CO2. Paralelno, sinkroni elektromotor s permanentnim magnetom isporučuje 21 kW snage (28 KS) i 55 Nm okretnog momenta, ispunjavajući zahtjeve za energijom pri niskom okretnom momentu i maloj brzini. Također pomaže pri pokretanju motora s unutrašnjim izgaranjem i puni bateriju tokom kočenja, smanjujući trošenje kočnica. Sistem je upotpunjen 48-voltnim remenskim starterom za brzo pokretanje motora s unutrašnjim izgaranjem, elektrificiranim 6-stupanjskim ë-DCS6 mjenjačem s dvostrukim kvačilom i 48-voltnom litij-ionskom baterijom od 432 Wh, koja se nalazi ispod prednjeg lijevog sjedala tako da ne utječe na prostranost unutrašnjosti i zapreminu prtljažnika.

Verzija Hybrid 100 je dizajnirana na istoj tehničkoj osnovi, ali razvija 100 konjskih snaga (74 kW) pri 5500 okr/min i 205 Nm okretnog momenta pri 1750 okr/min.

Ovaj 1,2-litarski benzinski motor nove generacije posebno je izrađen za hibridni pogon i sadrži 40 % novih komponenti.

Precizno kalibrirana 100 % električna ponuda

Citroën je 2020. godine bio jedan od prvih koji je uključio 100 % električnu limuzinu u C segment s dvije važne opcije koje su i danas dio Citroënove filozofije. Prva je korištenje multienergetskih karoserija za kreiranje jednostavne ponude koja je potpuno transparentna za kupce, jer mogu sami odabrati onu energiju koja najbolje odgovara njihovim potrebama. Drugi je izbor manjih baterija zbog ograničenja mase i troškova, kao i smanjenja potrošnje i budžeta. Naši modeli s brzim punjenjem od 100 kW idealni su za svakodnevna putovanja, ali su također prikladni za velike udaljenosti.

Novi ë-C4 i ë-C4X produžetak su osobnog prostora, svojevrsna čahura ličinke koja svako putovanje pretvara u trenutak opuštanja i zadovoljstva. Koncept ë-Confort omogućuje vožnju u električnom načinu rada bez emisije CO2, bez buke i neugodnih mirisa, miran rad bez vibracija, bez trzanja i prebacivanja stupnjeva prijenosa te jednostavnu upotrebu zahvaljujući trenutno dostupnom okretnom momentu za stimuliranje užitaka u vožnji i daljinski podesive usluge za opuštenu svakodnevnu vožnju.

Električni modeli ë-C4 i ë-C4 X razlikuju se jedan od drugog prvenstveno u pogledu dometa i prilagodljivosti različitim vrstama putovanja:

  • Verzija s dometom do 420 km je posebno pogodna za izvangradske vožnje, jer omogućava veću fleksibilnost za duža putovanja bez potrebe za čestim punjenjem. Opremljen je baterijom kapaciteta 54 kWh i motorom snage 115 kW, što ga čini snažnijim, tako da zadovoljava potrebe korisnika koji redovito savladavaju velike udaljenosti.
  • Druga verzija s dometom do 360 km, baterijom od 50 kWh i snagom od 100 kW pristupačno je rješenje za svakodnevna putovanja po gradu i prigradskim naseljima, a zahvaljujući sistemu brzog punjenja pogodna je i za duža putovanja.

Brzo punjenje na dugim putovanjima bitan je zahtjev, a novi ë-C4 i ë-C4X to prirodno ispunjavaju jer se mogu puniti na stanicama za brzo punjenje od 100 kW. Vozilo povrati približno 10 km dometa u minuti ili 80 % napunjenosti baterije za manje od pola sata. Ova fleksibilnost osigurava da će vaš ë-C4 ili ë-C4 X biti spreman za vašu sljedeću vožnju, bez obzira gdje se nalazite.

V2L: optimizacija potrošnje energije

Zahvaljujući V2L (Vehicle-to-Load) tehnologiji, električno vozilo može opskrbljivati vanjske uređaje električnom energijom, pretvarajući automobil u mobilni i fleksibilni izvor energije. Citroën će ovu funkciju uključiti u nove modele ë-C4 i ë-C4X. Za korištenje funkcije V2L jednostavno uključite željeni uređaj u namjensku utičnicu u vozilu. Potonja će biti dostupna kao dodatna oprema od prve polovice 2025. nadalje.

V2L tehnologija je posebno korisna u situacijama kada je pristup izvoru napajanja ograničen, kao što je na putovanju ili tokom aktivnosti na otvorenom. Zamislite da možete napajati laptop, puniti električni bicikl ili čak mali frižider direktno iz svog automobila na pikniku ili kod kuće prilikom nestanka struje. Kapacitet baterije vozila određuje količinu energije koja je dostupna vanjskim uređajima, a korisnici moraju znati upravljati energijom kako bi tijekom vožnje imali dovoljno energije za svoje potrebe.